Enon 4H-yhdistys r.y.

Enon 4H-yhdistyksen toimialueella (entinen Enon kunnan alue) järjestetään mm. lasten ja nuorten kerhotoimintaa, eri alojen teemakursseja ja nuorten työllistämistoimintaa työpalveluiden toteuttajina, sekä kerhojen ja leirien ohjaajina. Enon Ekokeskuksella nuoria työllistetään kesäaikaan ja erilaisten tapahtumien merkeissä. Lisäksi yhdistyksessämme on myös nuorten 4H-yritystoimintaa. Yhdistyksemme toimialaan kuuluu myös 4H:n periaatteisiin ja arvoihin kehystyvä hanketoiminta.

Yhdistys tarjoaa mahdollisuuden myös palkkatuettuun työhön (100 % palkkatuella), kuntouttavaan työtoimintaan, työkokeiluihin ja -harjoitteluihin Enon Ekokeskuksella. Ekokeskuksen lisäksi Enon 4H-yhdistykselle on mahdollista tulla esim. työharjoitteluun tutustumaan paikalliseen nuorisotyöhön. Ekokeskus -kierrätysmyymälän tuotto käytetään paikallisen nuorisotyön hyväksi. Yhdistys toimii Joensuun kaupungissa, entisen Enon kunnan alueella.

Otathan meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä, mikäli toimintamme herättää kysymyksiä tai kiinnostusta. Kiitos!

Yhteydenottolomake

Lisää tähän yhdistyksen yhteystiedot. Posti- ja käyntiosoitteen lisäksi on hyvä listata keinot tavoittaa yhdistys sähköisiä kanavia pitkin. Näitä voivat olla esimerkiksi Gmail, Twitter, Facebook tai Slack.

Yhteydenotto